Semesterväderstiming!

Det kunde inte ha blivit en bättre semestervecka! Jag spenderade den ute i solen, bland annat liggandes i en hängmatta ute på landet, med en bok i handen. Dessutom: färskpotatis, grillat och en massa jordgubbar. Lupiner och smörblommor. Doften av en jasminbuske. 

Underbart. 

Det blev även en tur till Stockholm för att se på när A provkörde en Lamborghini Gallardo SE. (Det är Gr8 Experience som erbjuder presentkort för att få köra Lambon eller en Ferrari F430 Spider, hans födelsedagspresent från mig.) Lambon var läcker både att se och lyssna på, lite avundsjuk var jag att jag inte fick köra. Men jag provsatt i alla fall.  =) 

Sara hann jag också träffa en sväng innan vi stack hem igen, trevligt!  

Ikväll blir det 30-årsfest, sedan är det en dag kvar till fem veckors jobb innan det är dags för den riktiga semestern. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0