Whatever makes you happy, whatever you want



Den där tjejen på sätet är verkligen jag. Hoppas att det är som på bilden, att jag inte är själv. Det vet jag i och för sig att jag inte är, men ibland undrar jag.

Det finns fler saker jag också undrar över, till exempel varför folk åsidosätter begrepp som som respekt och omtanke så fort det finns något att vinna på det för egen del. Det finns alldeles för många exempel på sånt, vilket kan göra mig lite desillusionerad. Dock får jag väl tänka på att de motsatta exemplen av naturliga skäl inte uppmärksammas lika mycket, men att de finns där.

I övrigt ser jag fram emot att hämta bebisen på Västerås flygplats imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0