August, please don't leave...

Idag är det sista augusti, vilket betyder att jag imorgon faktiskt får lov att acceptera att det är höst i luften nu. Men än så länge har det varit sommar och det tog jag till vara på i helgen när jag var ute vid Segersjö Herrgård och hjälpte till vid deras fälttävlansdagar. Visserligen var det långärmsväder på grund av all blåst men solen sken och värmde!

Tio minuter efter att den siste ryttaren gått i mål på lördagen kom det dock ett skyfall. Tack vare den goda tajmingen gjorde det ju inte så mycket, och dessutom tröstades vi strax av den vackraste och klaraste regnbåge jag någonsin sett. Synd att de aldrig riktigt gör sig på bild bara:


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Ja, det suger med höst. Fan.

2009-08-31 @ 20:14:52
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Malin

Men idag är det sol, blå himmel och över 20 grader! =D

2009-09-01 @ 14:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0