Han sjöng: "You're the best girl of the best girls"

Jag känner mig så tjejig när jag kommer hem med en nyinköpt väska. Skor och väskor och deras inverkan på en flickas humör... så typiskt, inte sant? Kanske har jag sett ett Sex and the City-avsnitt för mycket idag.  =)

Men jag tycker om min nya lilla blåa väska i vilket fall. Det är någonting med mig och blåa väskor.

Den här ska jag ha till sommarutstyrslar.

Jag var inte säker på om jag tyckte om att flytta in till stan då i höstas. Inga mysiga promenadvägar i närheten,  istället trafik och en massa folk. Men jag uppskattar verkligen hur enkelt det är att ta en väsk- och skorunda, eller vad som nu lockar för stunden.

Annars ser jag fram emot en kort tredagars arbetsvecka innan lite påsklov! Tyvärr jobbar mamma men några dagar i Finspång får det bli i alla fall.

Funderar också på om det vore värt det att offra några slantar på en bukett tulpaner att liva upp lägenheten med. Min tomma gröna vas är ju som gjord för tulpaner, det märks lång väg. Dock är blommor något jag aldrig kunnat förmå mig att köpa - de är ju så förgängliga. (Som om inte choklad och sånt är bortkastade pengar... men det är ju en heeelt annan sak.)

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

ja, man blir så ledsen när blommorna dör!

2009-04-05 @ 20:30:16
URL: http://metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Gudrun

Klart att choklad är en helt annan sak. :-P

2009-04-05 @ 23:40:39
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0