Shoppingterapi

Ujujuj vad snyggt det blir! Nu är det bara soffbord och hallmöbel som fattas! Den senare är det dock ingen brådska med eftersom allt skräp från Ikea-förpackningarna tar upp hela hallen.

Och om det inte vore nog med ett nytt hem och nya möbler överallt omkring mig har jag också köpt nya snygga stövlar! Det har varit en bra dag.  =)  (Dessutom hade jag mamma med som smakråd hela tiden, hon stannade hos mig en natt. Hjälpte till med Ikea-monteringen gjorde hon också. Alla tummar upp!)

Snart får ni komma och hälsa på! Och ja, jag har kaffebryggare.  ;-)

Kommentarer
Postat av: Bror

Tjoho! Vill se hur det ser ut ju!

Vi kommer väl upp hela högen till dig nästa helg! Hoppas vi hinner med en snabb titt i lägenheten också!!

2008-09-05 @ 09:20:15
Postat av: Malin

Såklart ni gör!!

2008-09-05 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0