Portugal!

Det där behövde jag kan jag säga! Komma bort från vardagen och se ett annat land, slappna av och ignorera allt som suger energi ur mig.

Portugal var riktigt vackert med många underbara människor. Jag kan inte förstå att brudgummen tog sig så mycket tid för oss, både dagarna före och efter sitt bröllop. Det är ju så man skäms. Men han får inte tillfälle att träffa A så ofta om man säger så, så han tyckte väl att det var värt det. Och hans brud verkade inte alltför sur på oss.  =)  Hans föräldrar (som kunde engelska btw) var också alldeles för snälla och tog oss på sightseeing en hel dag, och bjöd på massor med mat och sötsaker.

Det var dock bara att tacka och ta emot! Det ger ju så mycket mer att lära känna ett nytt land i sällskap med invånare. Nu fick vi se och smaka saker vi aldrig hade upptäckt på egen hand.



Huset vi bodde i:



Utsikt över Lissabon:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0