Fullt hus

Jag sitter och väntar på att Mamma, Pappa, Moster, Lillebror och Jessica samt ett par av deras vänner ska dyka upp. De ska dels få se mitt nya hem, idag faktiskt komplett med samtliga möbler, dels se sista föreställningen någonsin av Furstinnan av Sicilien, årets Örebrospex. Vissa av dem har aldrig sett ett spex förut och jag hoppas verkligen att de kommer att gilla det!

Som jag sa så har jag nu alla möbler på plats! Det innebär att jag nu fällt upp baksätet i bilen för första gången på.. ja, jag skulle säga en månad. Känslan i bilen blir något trevligare får jag lov att säga!


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt att se dig i aulan i helgen... När kan man få komma och se nya lägenheten?

2008-09-15 @ 17:35:23
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: Malin

Min Portugalresa kommer ju tyvärr i vägen... Men nästa vecka måste du komma och kolla!!

2008-09-15 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0