I korthet.

Hur har jag haft det sen sist?

Jodå, många bra dagar.

Helgen spenderades med A, fick upp rullgardinerna äntligen och såg Wall-E på bio. På söndagen fick jag dessutom fikabesök.

På måndagen träffade jag en gammal gymnasiekompis som flyttat till Örebro, riktigt kul!. Dessutom fick jag fikabesök.

På tisdagen fick jag fikabesök.

Igår blev det inte fika, även om kycklingpajen jag gjorde var rätt söt och sliskig. (Fast god såklart! Är det någonting jag är bra på så är det ju att laga mat... ;-) )

Idag ska jag ha en ensam kväll i lugn och ro. Det blir nog lite fikarester och Sex and the City.

Imorgon sticker jag hem till Finspång över helgen för att hälsa på mamma och pappa. Dessutom har jag en sådan tur att en kusin fyller år, så jag får träffa hela släkten också.

På söndag kväll har jag tvättid. Äntligen. Det blir första gången jag tvättar i mitt nya hus. (Och jag har bott där sedan 1 september. You do the math.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0