En bra helg, en bra vecka

Det var mig en slö söndag detta. Jag har ringt och grattat pappa, det är det enda vettiga som hänt. Brunch på stan var också trevligt i och för sig. Eller hela dagen har ju varit trevlig, bara slö.  =)  Men gårdagen var inte så slö, jag hann städa, gå på stan, umgås med bästisen och gå på fest. Jag hade blivit inbjuden till spexfest nämligen! Det händer ju inte ofta så då får man passa på. Jag var fé i en söt liten klänning från H&M som jag inte hade kunnat hitta något skäl till att köpa annars. Det var kul att få träffa de nya skådisarna också, det verkade lovande!

Förresten, se Meet the Robinsons. Väldigt rolig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du också tyckte det var kul att träffa alla andra som sliter men som inte syns på scen!:)



Och hoppas du får en trevlig dag i huvudstaden!



kram

/Marie - som är så stolt över sitt (och Niklas!) KM

2008-11-10 @ 08:07:17
Postat av: Malin

Självklart!!



Och maten, Marie - den var underbar!

2008-11-10 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0