Tyngd

Igår skrev jag på kontraktet till lägenheten. Shit vad dyrt garaget visade sig vara. Väl hemma märker jag att jag har fått halvårsräkningen på bilskatten också. Herregud, är Alfan värd de här summorna?

Skönt i alla fall att B kom sedan med sin chokladterapi. Han livade upp, även om det blev alldeles för sent. Knappt fyra timmars sömn hjälper mig inte att tackla morgondemonerna.

Klockan ringer som vanligt varje morgon och man vaknar till en ny solig dag. Sedan, också som vanligt, kommer allt som hänt, allt som inte är som vanligt, plötsligt tillbaka. Det knockar mig varje morgon, tre sekunder efter att jag slagit upp ögonen. Tunga stenar materialiserar sig och gör det svårt att andas, får mig att må illa. Varje dag får en dålig start.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppsan, här har det visst hänt tråkigheter... Så ledsamt att höra, jag hoppas att du mår bättre nu. Vi kanske kan försöka ses ngn gång innan jag lämnar Örebro för den här gången.

2008-05-30 @ 19:36:15
Postat av: eBbA

Hoppas den exklusivt privat direktimporterade chokladen var god! Jag var med och valde...=)
Önskar jag kunde komma med choklad själv, elr en flaska rödvin, eller bägge... Men det har jag ju sagt förr. Stor kram!

2008-05-31 @ 10:17:01
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0