Fan

Jag fick min nya mobil för bara en dryg vecka sedan och nu har jag hittat den jag verkligen vill ha... Sprillans ut i affärerna, grårandig och läcker. Och tunn! Fasiken alltså.

****************
Jag vill passa på att tacka er alla som varit så gulliga och visat att ni bryr er om mig. Det är precis vad jag behöver. Ni finns där trots att jag försummat er så på senare tid! Det är lätt att vara efterklok, men när det begav sig skulle jag inte ha kunnat prioritera annorlunda. Jag var rädd och kämpade för mitt liv, som det kändes. Jag hoppas att jag inte hann tappa bort mig själv helt i den vevan till råga på allt.

Jaja.

Idag har jag i alla fall fått riktigt goda nyheter! Jag säger inte mer om det nu, utan väntar spänt till på måndag när jag vet mer.

Kommentarer
Postat av: Rikardidunn

Site was very helpful. thank you

2009-03-11 @ 10:11:08
URL: http://rikardidunn.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0