Closure? Nej... - version II

Det har varit en konstig dag, med konstiga samtal, men den blev bättre än jag fruktade efter f.d.(?) älsklingens besök igår. Det känns bra att respekten för varandra fanns där igen, den som vi båda förlorat om än av olika anledningar. Jag önskar såklart att saker hade skett på ett annat vis på sistone men följderna blev ju faktiskt positiva. Det är ju mycket lättare att gå vidare när det är vad man vill, när man ser framåt istället för att längta tillbaka. På det sättet är lite ilska bra. Men som sagt, det var skönt att kunna prata med varandra som vanligt (ja, typ iaf) och skönt att få respons.

Självklart är det här inte över än, men jag tänker njuta av att det känns okej för stunden.

*******************

Nu har jag varit på lägenhetsvisning! Jag har varit väldigt entusiastisk över den - en tvåa (om en knappt) med pentry på Nygatan i centrum! Med garage! Men på plats kändes vissa saker lite tveksamma. Kanske vill jag inte bo så centralt och bullrigt... Men det är ju nära till allt och även till resecentrum. Den kändes pytteliten men hur lätt är det egentligen att få grepp om sånt när man tittar på ett par streck på ett betonggolv? (Den är knappt byggd än.) Nä, såklart jag tackar ja till den imorgon. Herregud, man kan ju alltid flytta. 

Kommentarer
Postat av: Gjermundmichelle

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-10-20 @ 13:33:19
URL: http://gjermundmichelle.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0