Fullt Hus eller Som man tänker får man blogga eller Disk Ohoj!

Hej!

Just nu undviker jag att diska och önskar att jag var på spexpremiär. Men nej, jag ska gå imorgon, då kommer mammapappa och bror med skönhet hit och ackompanjerar mig. Men först ska de få mat, vilket innebär att de måste in i lägenheten, vilket innebär att jag måste diska. Baka ska jag också göra, så att jag har någonting att bjuda på efter föreställningen när även delar av rumskamratens familj ska bjudas in.

Det blir första gången våra familjer träffas. Och enda gången, inom överskådlig framtid. En smula spännande.

Det blir bra med en händelserik och skojsig dag, det är vad jag behöver. Inte diska.

Annars: Busy vecka, rätt framgångsrik! Plus en del tankar. En slutsats av dessa: Jag har möjlighet att acceptera vad det är jag har och att jag faktiskt kan vara nöjd med det, istället för att grubbla på varför det inte är perfekt. Kvarvarande fråga: Vill jag ta den möjligheten eller är jag lycklig med mina drömmar och grubblerier? Skulle jag kanske inte trivas utan mina kära tankeknutor? 

Soulsearching is the grej, då har man aldrig tråkigt.

Dessutom är det ämnet mucho roligt att blogga om. Att det kanske inte är lika roligt att läsa om är ju inte mitt problem. Skönt det.  = )


Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, hur var lördagsföreställningen? Hörde att det var mkt folk iaf. Nu vill jag ha en recension av dig så vi vet vad du tycker! Själv är jag ganska partisk... =)

2008-03-11 @ 15:26:38
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: Anonym

Min rescension:

Otroligt bra och fruktansvärt roligt! Jag ska gå igen på torsdag. =)

2008-03-11 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0