Helgen

Midsommar i Finspång. Jag fick faktiskt skjuts hit i fredags. Det var ett par trevliga studenter som lyxat till det med hyrbil + roadtrip som bjöd med mig som sällskap en bit på vägen. Som tack fick jag leka reseledare och visa upp Finspångs slott samt det hus den (ö)kända Serumgeneralen växt upp i. Vad kort de tog, hehe. Själva aftonen spenderades sedan med underbara galna släkten, Japanese Slipper och en alkoholmätare.


Annars har det varit en väldigt gravid helg. Två vänner är ju mitt i familjebildandet just nu. Äldsta systern W kramades om med sin lilla mage och fru Lindahl grattades på avstånd för att hennes Alex äntligen sett dagens ljus! Någon gång i sommar kommer jag och besöker honom!


Nu ska gå över till min Sofie. =) Örebro är tomt utan henne, särskilt när det är hennes tomma lägenhet jag bor i...


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Klart du ska haka på. Eller komma förbi på eget bevåg. :-)

2008-06-23 @ 08:26:49
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0