Bittersweetheart

Gårdagen kunde ha blivit ett naturligt avslut för mig (det där med "closure" ni vet) men på grund av dåliga beslut från min sida blev det istället ett bakslag... De senaste veckorna, med minimal kontakt, har lett till en visserligen deprimerande men helt klart nödvändig distans till A. Jag tillät mig själv att bryta den distansen igår, vilket förstörde så mycket av det jag uppnått under de senaste veckorna. Jag föll för frestelsen som nån knarkare som måste ha bara EN fix till innan hon lägger av, trots att hon borde inse att det väcker beroendet igen.  

"Hello, my name is Malin, and I'm an addict." Att acceptera att man har ett problem är ju första steget till recovery. Framöver är det "A-som-i-Alkohol"-fritt som gäller!  ;-)

Jaja, jag i alla fall utflyttad nu. Det är bra. Japp.

Kommentarer
Postat av: eBbA

Tänker på dig! Stora kramar!

2008-06-12 @ 21:39:14
URL: http://ebbaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0