Nonsens

Ikväll har jag en lugn, ensam hemmakväll. Den första på väldigt länge. Jag har diskat men inte strukit och nu tar jag det lugnt till lite musik. Musik var också länge sedan, det blir mest när jag kör bil. Men nu har jag Instant Repeater '99 i högtalarna och trivs förträffligt med det.

Jag lyssnar och låter tankarna vandra.

Jag tänker på min allra käraste syster som jag vill träffa och krama.

Jag tänker på min mor och min far som är helt underbara föräldrar.  

Det är också skönt att inte tänka på någonting.

Ikväll har jag också läst igenom hela min blogg från april -07 och framåt. Bloggen är verkligen en jättebra dagbok, i alla fall för sådana som inte kommer sig för att ta upp pennan annars. Jag kom ihåg vad jag tänkte när jag skrev de flesta inlägg. Det enda jag inte kan påminna mig om är vad jag menade när jag skrev "Ta nu en kanelbulle" som avslutningsfras nån gång förra sommaren. Det var en konstig uppmaning. Jag antar att det fanns en tanke bakom.

Nu väntar jag bara på att en viss person ska ringa mig innan jag somnar. Ja, jag vet att klockan bara är nio. Men vi måste ju hinna prata lite också.

Det blev ett ganska långt inlägg för att bara bestå av nonsens.


Kommentarer
Postat av: Emelie L

Hoppas det inte blir alltfor ensamt dar uppe pa grankotte bara. :) Da ar det bara att halsa pa mig i Goteborg en helg. ;)

Ar nu i underbaaaaara Barcelona, en helt fantastisk stad. Vill inte aka hem... kunde stanna har typ ett halvar till. :)

Kram pa dig!

2008-07-23 @ 00:11:31
Postat av: Malin

Jag vill också dit!!!

2008-07-24 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0