Örebroaktiviteter

Jag hade semester igår! Jag tog ledigt för att aktivera mig litegrann med min familj som kom upp och hälsade på. Det blev en riktigt bra dag. Se här:

- Sovmorgon.

- Två förmiddagsfikan, ett med marängtårta och ett med glass.

- Gocart med Pappa, bror och A. Mamma vågade inte. =)

- Slottsvisning med roligt skådespel.

- Mer glass.

- En tur till kalkbrotten, utan badkläder men med kamera.  

- En promenad i den ljuva sommarkvällen.


Denna dag har inte varit lika bra men den ljusnar kanske med lite sockervadd på stan på väg hem. =D


Kommentarer
Postat av: Lilla mamma

Snällt av dig att tala om för alla hur modig jag är. Idag har jag roat mig med att skriva in lite från den där boken jag talade om i datorn. Sen har jag gjort inbjudan till grillfest imorgonkväll:)

2008-07-31 @ 19:07:48
Postat av: Daniel

Örebroaktiviteter en torsdag:

Skriva teoriprovet för mc och klara det. =)

På lunchen åka till Carlbarks och köpa en ny mc-jacka för att gratta mig själv. =)



Resten av dagen dö av värmeslag på kontoret. :(

2008-07-31 @ 21:25:49
URL: http://djs.blogg.se/
Postat av: Malin

Mamma: Är det gårdsfest imorgon?? Vill också vara med!



Daniel: Hellre dö av värmeslag i mc-jackan? ;-)

2008-08-01 @ 09:54:52
Postat av: Lilla mamma

Japp det är gårdsfest ikväll. Men det blir bara vi gamlingar med våra rullatorer, vi ska sitta och gagga om att det var bättre förr, när alla våra barn var med och sjöng för oss under ledning av Rolle. Lilla pappa funderade på att hyra in honom som underhållare, men det blev som tur inte så.

2008-08-01 @ 15:48:28
Postat av: Haakonfilippa

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-11-19 @ 09:12:51
URL: http://haakonfilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0