Nuläget

Igår var jag på fest på Nygatan, min framtida hemmagata! Jag var medbjuden till gänget som skådespelar på slottet i sommar. Jag inser att jag valde fel slottsvisning förra året, de humoristiska visningar som dessa människor bjuder på hade varit mycket roligare att se. Jag får gå igen helt enkelt. 

Gårdagen var trevlig på flera sätt. Att från helt oväntat håll få höra en massa negativa saker om en person jag älskar att tycka illa om var helt klart trevligt. Jag lägger ihop allt som hänt och allt som sagts de senaste veckorna och känner hur en massa sår i själen och i självförtroendet läks! Tyvärr resulterar denna veckas slutsatser också i en negativ bild av en person som jag definitivt inte älskar att tycka illa om. Det är tråkigt.

Jaja.

Idag blir det fika på stan efter jobbet. Det ser jag fram emot. Jag vill inte vara på jobbet nu när det är fint väder och det stora projekt jag jobbat med hela våren äntligen nått i mål. Jag vill fira med glass och vänner!

Kommentarer
Postat av: Sverremaia

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-08 @ 14:58:22
URL: http://sverremaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0