Måndag

Jag åkte gocart igår. Jag trodde att det skulle vara läskigt men det var det inte, det var enbart svinroligt! Det där kommer jag att göra fler gånger, helt klart.

Även i övrigt var det en "fartfylld" helg, likt hela tillvaron nu för tiden. Jag måste ta mig tid för mig själv, jag hänger inte med i allt som händer. Inte undra på att det känns som ett enda kaos inombords.

Men lugnet får vänta till någon annan gång, denna vecka är fulltecknad.

(Idag har jag inte nynnat någonting alls på Yellow submarine, låten från helvetet, idag sjunger jag I just don't know what to do with myself, White Stripes version.)

Kommentarer
Postat av: Augusteira

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-05-06 @ 14:47:28
URL: http://augusteira.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0