Helgen

I helgen kom Sofie och hälsade på mig i hennes lägenhet. Nice! Vi såg Sex and the city, shoppade och slappade i det vackra vädret. En perfekt helg. =)

På stan hittade  jag faktiskt precis det jag behövde, det är ett mirakel! Jag köpte två toppar, ett par jeans och ett par capri. Jag tog riktigt riktigt tajta byxor den här gången. Dessa ska banne mig inte bli säckiga i häcken! (Dessutom är det ett nyttigt akrobatikpass när jag ska ta på och av dem...)

Nu ser jag fram emot resten av veckan, med det utlovade varma vädret, så att jag kan använda alla andra somriga nyinköp jag gjort den senaste tiden. Sommaren är ju en modehöjdpunkt, och så har man fått ha vår- och höst kläderna hela tiden hittills! Fel fel.

(Förresten. Helena - tack för bilderna på ert ofödda barn. Det var magi, ren magi.)

Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-02-05 @ 13:48:35
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0