Veckan som gått. Snart kommer ytterligare en.

Det har varit en trevlig vecka. Vi har firat pappas femtioårsdag här i Örebro, efter att pappa flytt släkten. Bror med följe kom också hitåt för kvällen. Far fick en navigator med Europakarta, den kan tänkas bli utlånad vid nåt tillfälle. =)

På jobbet har jag fått några nya utmaningar att tampas med, känns roligt att bli betrodd.

Igår blev jag och herrn i huset bjudna på trerätters middag med romantisk atmosfär av herrns (och även mina, känner jag) underbara kreativa vänner. En perfekt afton. (Ytterst beklagligt att kocken försvinner från landet om några dagar, the silver lining är ju dock att man får (ännu) en anledning att åka till Schweiz!)

Efter en omgång Mary Poppins-nostalgi har jag hjärnan full av Supercalifragillisticexpialidoscious och jag älskar det.

Molnen på min himmel är att tvättmedlet är slut mitt i en tvättsession samt att bilen är utlånad. Det första får lösas med ytterligare en tvättsession vid ett senare tillfälle. Det andra är bara ett pyttemoln, en kårordförande ska nog gå att lita på. =)


Kommentarer
Postat av: Anna H

Tvättmedel som tar slut helt plötsligt... hände mig oxå i söndags. Sprang som en dåre till butiken för att köpa nytt. Sovit urdåligt inatt och är egentligen alldeles för trött för att jobba idag så här sitter jag och försöker vara duktig, men gör lite onyttiga saker oxå. Sånt är livet... P.S Snodde din nyårslista... =)

2008-01-14 @ 09:05:43
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: Malin

Har du börjat blogga? Hehe, det trodde jag inte... Kul att få mer att läsa!

Jag tog ledigt idag, helt underbart.

2008-01-14 @ 12:35:08
Postat av: Anna H

Ledig=lyx... Läs inte för ofta bara, uppdateringar kommer inte vara en prio. Blivit övertalad till detta, annars skulle jag aldrig ens göra ett försök. Nu får jag snart gå hem iaf! Sova...

2008-01-14 @ 15:41:00
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: eBbA

vad kul att du blev nöjd! jag har oxå haft mary poppins på hjärnan, det är ett bra ställe att ha henne på tycker jag. vi är absolut dina vänner också! tack!
jag väntar på er!

2008-01-17 @ 18:47:15
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0