The Alfa klubb.

Såå...

Har rejsat med en annan 156:a vid ett par rödljus, det var skoj. Jag blev dock ifrånkörd, det måste ha varit en V6:a. ;-)

Har sett en vit 156:a parkerad i stan, det var snyggt och annorlunda. Vitt är ju dagens lyxfärg, det gjorde sig faktiskt på Alfan.

Annars: intet nytt under solen. Ska till Stockholm på kurs två dagar nästa vecka. Det blir första gången jag har ett eget hotellrum, i vanliga fall brukar man ju dela med familj eller vänner. Tyvärr kommer jag inte hinna träffa nyditflyttade Sara, schemat är för späckat... Det blir Stockholm fler gånger helt enkelt!

(Solen lyste i ansiktet idag. I mitt leende ansikte.)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Malin, tror inte problemet var att det var en 6a du körde mot. SBS... ;)
Ska man ta en 6a är det kurviga småvägar som är lösningen. V6orna har alldeles för mkt vikt över nosen för att riktigt trivas där.

2008-01-25 @ 08:58:39
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: eBbA

Jag utmanar dig att berätta sju sanningar om dig själv!http://ebbaluna.blogg.se/1201548940_nu_tar_jag_mig_an_utm.html

2008-01-28 @ 21:18:56
Postat av: Anna H

Första gången eget hotellrum?! Tror knappt mina ögon! Jag bor alltid själv på hotellen, varje helg nytt hotell och nytt rum. Vad håller man på med egentligen?! Skönt med lunch nu iaf! Ha det gött på jobbet. Kramar/

2008-02-04 @ 12:53:27
URL: http://soojung.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0