Julkänslor

Andra advent. Härliga tider, right? Tyvärr blev det ingen gran, vi var lite för sent ute, de hade stängt. Det blev glögg, lussebullar och knäck som tröst i alla fall.  =)

Idag har jag umgåtts lite med S, det var alldeles för länge sedan. Det är så mycket nu att jag inte riktigt har energi över liksom. Och S är ju nykär och upptagen. Men vi kom överens om att snart åka till H och lilla nyfödda Vad-hon-nu-får-heta. För vi har ju blivit "mostrar"!

Förresten, idag fick jag öppna tre luckor i chokladkalendern på jobbet. Äntligen finns det nån fördel med måndagar!




Som ett färgfotografi
som nån förstört med flit
är jag svartvit inuti.

(Jag har haft några Kent-dagar.)

Kom gör mig lugn, jag klär i din andedräkt.  

Kommentarer
Postat av: hanna

nämen! är s nykär?! här står det härliga till :D



bebben heter ella och är finast av alla bebbar! far dit nästa vecka, undrar om man kanske hinner svänga förbi dig med... om du har tid? vill inspektera nybygget!

2008-12-10 @ 17:10:33
Postat av: Malin

Vi åker dit och beundrar underverket på lördag. =D



Absolut att du måste komma förbi! Hör av dig!

2008-12-11 @ 14:16:12
Postat av: hanna igen

var hon finer? :)

nu blev det ändrade planer för mig... så vi far till örebro någon gång efter nyår tror jag. då blir det påhälsning hos "grannen"! :D

2008-12-14 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0