Åter

Jaha, nu har jag varit 25 i en hel vecka. Det känns väl som vanligt.  =)

Hemma igen efter julrundresan, med en massa födelsedagspresenter och julklappar att packa upp! Jisses, jag måste ha varit en snäll flicka i år. Jag fick bland annat presentkort på H&M, Gina Tricot, Vero Moda, Resia och Mr Cap.

Idag har jag sett Top Gears Vietnam-specialare, monterat min nya taklampa, dammsugit med min nya dammsugare (vilken tur att jag inte städade före jul...), undvikit mellandagsrean så gott jag kunnat samt installerat Spotify och Airfoil. (Jag har några inbjudningar kvar till Spotify om någon vill ha!) Björk har sjungit för mig i några timmar nu och min lägenhet har lugnat mina sinnen. Lite har jag allt längtat hit. (Nu har jag också nya raggsockor så nu kan inte mitt golv plåga mig längre.)

God fortsättning på er! Snart är äntligen 2008 slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0