Spöken

Jag var på spökvandring på slottet igår... Den kusliga stämningen förtogs tråkigt nog en smula av musiken från Slottsparksfestivalen precis utanför (vilket kändes lite fel eftersom vi på slottsturen säkert var fler än de framför scenen). En del överraskningsmoment gjorde dock att man hoppade högt vid ett par tillfällen! Särskilt avslutningen var *ruggigt* bra.

Hm. Tyvärr finns det spöken även utanför slottets väggar. Jag har några egna. Jag hade höga förhoppningar ett tag men några funderingar senare tvivlar jag på att jag kommer att få den hjälp jag behöver för att jaga bort dem, det ser rätt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk.

Den som lever får se. Och spökena då, de kanske också får se.



Två veckor kvar till semester..!

Kommentarer
Postat av: AnnaHa

Jösses vilken sen semester du har... Själv slutar jag också snart jobbet och ska försöka sovasovasova ordentligt. Konstant sömnbrist i snart en månads tid... Jäkla jobb... ;-)

2008-08-04 @ 15:47:00
URL: http://soojung.wordpress.com
Postat av: Malin

Det är sömnbristen som är det värsta med arbetslivet, så är det.

2008-08-04 @ 18:48:40
URL: http://celeritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0