Offi-ligan

I helgen bilade vi ner till Lund och hälsade på Martinsson. Hela gänget samlat igen - skoj! Vi umgicks, shoppade (jag hittade äntligen ett halsbandsur), hade pizzapicknick och söp varandra under bordet. Nu tusan ska det inte dröja ett år till nästa gång! Men då är det Martinssons tur att komma uppåt landet, det är ju en bit till Lund trots allt.  (Det var visserligen mysigt att åka bil ner, det kändes väldigt semestrigt. Det var alltid i Skåne familjen semestrade förr om åren, jag har bara för mig att det brukade vara bättre väder då...)

Nu är det jobb en vecka till innan den riktiga semestern kickar in. Skönt att ha den kvar nu när det idag är en deprimerad hög folk som kommit tillbaka efter sina ledigheter. Hehe. Det var ju tanken på detta som tröstade mig då för några veckor sedan när alla andra fick gå utom jag.

Till sist ett stort grattis till D & M samt N & M som passade på att förlova sig 080808!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0