Hangin' in there

Jag får ingen semester nästa vecka.

Frivilligt(!).

Alltså, grejen är den att jag har noll planer för min semester, jag vet banne mig inte ens vart jag ska bo. (Sofie kommer nämligen tillbaka till Örebro nästa vecka.) Det gör därför ingenting att skjuta på semestern en vecka, det förstör inget annat för mig än den där sköna känslan av snar ledighet jag haft hela veckan. (Men egentligen blir det ju bättre så här, nu kan jag ha den sköna känslan en vecka till...)

Anledningen är att slutfasen i ett stort projekt dragit ut på tiden och inte kommer bli helt klart tills på fredag. Det blir mycket smidigare för alla (inklusive mig själv) om jag är på kontoret nästa vecka. Då kan jag slappna av sedan.

Som en tröst såg jag på väderleksrapporten att det vädermässigt är ett smartare val att skjuta på semestern lite. Värmen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0