Frågor & svar

HAR DU LÄTT FÖR ATT BLI TJOCK:

Nej, jag har försökt gå upp i vikt hela sommaren... Men nu har jag faktiskt gått upp ett halvt kilo!

SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ:

Scrubs.

SENASTE FILM:

Be Cool. I liked it.

SENASTE SMS:

Till min bror och grattade honom för att han vunnit över sina stöddiga kompisar i gocart.  =)

VAD VAR DET SENASTE DU SA:

Hm, jag beklagade mig över att någon skickar skräppost från min mailadress.

TILL VEM DÅ: 

Marie.

VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU:

Semester.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN:

+  Jag tjatar inte, skriker aldrig och lider inte av PMS.

-  Det händer att jag vill "prata om saker".

VAD HAR DU GJORT IDAG:

Gått upp alldeles för tidigt, bloggat över frukost, cyklat till tåget, åkt tåg, gått till jobbet, satt mig vid mina datorer, bloggat klart.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU:

Rösten i mitt huvud.

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: 

Inga alls. Kanske blir det gocart, det vet jag inte än.

VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR:

Jag har inga som jag riktigt älskar just nu. De snyggaste gör ont och de bekväma ser lite trista eller slitna ut.

ÄR DU ARG OFTA:

Nej, verkligen inte.

FEST ELLER SLACKING:

Slacking. Fast gärna i fina kläder!

GILLAR DU SPORT:

Nej, inte särskilt. Ibland kan det vara lite kul.

VILL DU HA BARN:

Jag tror det. Jag kommer nog ångra mig annars.

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR:

Nej, jag tror inte att jag ser äldre ut än 24.

SENASTE INKÖP:

Rombollar med färgglatt strössel på.

ÄTER DU FRUKOST:

Ja, annars skulle jag nog svimma på vägen till tåget.

DIN STÖRSTA TALANG: 

Attt kunna se saker ur andras synvinklar.

BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN:

Nej. Ibland lägger jag täcket i ordning, det blir ju faktiskt trevligare så. Något överkast äger jag inte.

VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: 

Fråga igen när jag har några väggar att ha saker på.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU UMGICKS MED:

Jag satt på en bänk vid stationen i nån timme med Marie igår.

DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE:

Ett år och fem dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0