Goddagens

Här kommer ett mer sammanhängande inlägg, nu när jag känner mig i någorlunda bättre skick än igår kväll. (Mat i magen men grus i ögonen.)

Gårdagens arbete är återställt. Inte från usb-minnet men från mitt huvud. Det gick kvickt och smidigt, som tur var. Läget känns mycket ljusare idag, jag klarar kanske det här i tid trots allt. Om jag slutar blogga då förstås. ;-)

Tråkigare är att det alltmer ser ut som att vi upphandlare kommer att förflyttas till andra sidan Arboga, långt från tågstationen... Det vore riktigt dåligt faktiskt. Men den dagen (typ i höst) den sorgen, det där orkar jag inte fundera mer på nu.

Se - ett lättsmält inlägg utan undermeningar. Vad man kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0