Dagens känslor

Jag har helt levt mig in i A-som-i-Amours kandidatur till producent för nästa års Örebrospex. Jag kan riktigt se mig själv som en ny Jackie O.  ;-) Men det är inte klart. Ikväll är det val och Amour och hans kompanjon har konkurrens... Det är ju så man sätter popcornen i halsen, så spännande är det. Vinner de innebär det ju visserligen väldigt mycket arbete det kommande året, vilket kanske inte är så bra för min del. Men han gör mig så stolt. *torkar bort en tår* 

Jag är just tillbaka från en glassrast med hela UpphE. Det fläktade nästan varmt i ansiktet där ute, helt underbart. Vårkänslor... Man blir så glad. Jag vill skriva något romantiskt nu. Så A - kommer du ihåg Frågan? Den viktiga Frågan om viktigheten? Vi är viktigast för mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0