Foton kommer.

Vilken cool känsla det var att köra iväg i sin allra första egna bil! Vi åkte genom ett kvällsupplyst Stockholm, guidade av en trygg kvinnlig röst som visste den bästa vägen ut ur staden. Sedan motorvägskörning mot Surahammar, mestadels laglig. (Där ute på landet var det väldans mysigt. Hästar och hundar (en valp!) och en massa trevligt folk.)

Såhär några dagar senare kan jag säga att jag är helnöjd med bilen. Möjligen skulle en liten sänkning göra sig bra, samt något nummer större fälgar.

Idag fick jag faktiskt också hem min nya externa hårddisk, helt i guld. Rätt så cool.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu har du ¨hållt oss på halster länge nog. We want P-I-C-S!!!!!

2007-10-31 @ 20:18:32
URL: http://djs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0