A little bit of sharing.

SpexSM var sååå roligt och nej, inte tröttnade man efter åtta föreställningar - tvärtom var det beroendeframkallande. Linköping vann - värdiga vinnare (även om Örebro självklart var bättre  ;-) ).

Jag sa förut att jag skulle berätta mer om den distraktion jag utsatts för på sistone. Det har varit en intensiv vecka (är det bara en vecka?!) där varje ledig minut spenderats med en ny trevlig bekantskap (för att uttrycka mig neutralt). Det ska bli spännande att vara med om fortsättningen, hur den än blir. Vi har redan hunnit höra, ett antal gånger, vilket vackert par vi är. Det låter ju bra. Han är det i alla fall vill jag lova...  ;-)

Imorgon blir det drygt sju timmar på tåg, Växjö tur och retur.

Kommentarer
Postat av: Geirmelissa

Excellent site.

2009-03-25 @ 11:02:36
URL: http://geirmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0