Stärkande nyheter trots allt

Igår ringde de från både Eskilstuna och Växjö. Chefen i Eskilstuna berömde mig mycket och sa att jag skulle ha varit det självklara valet om jag hade haft mer erfarenhet. Han erbjöd mig istället en praktikplats! Om praktiken i Örebro skiter sig har jag alltså ett alternativ där! Kul att få uppskattning, och höra att personkemin inte bara var mitt påhitt. Han sa även att jag var den ärligaste person han intervjuat, och att jag kanske borde tona ner det för min egen skull... Ska tänka på det. Han i Växjö ringde för att berätta att de var försenade med rekryteringen och eftersom jag var en av de starkaste kandidaterna ville han kontrollera att jag fortfarande var tillgänglig. Jag sa att jag inte var det... Rätt eller fel, det kan diskuteras.

En fullspäckad helg har det varit/är det. Bara roligheter. Nästa vecka blir också rätt fullspäckad. Mer om det nån annan gång, nu ska jag sticka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0