Jul, död och kärlek.

Idag har jag inhandlat min första levande gran någonsin! Nu är den klädd och klar, precis så grann som en julgran ska vara. Nu gäller det att se till att december månad tillbringas i vardagsrummet så att man hinner njuta av synen.

I veckan som gått har jag rest ett par turer till Stockholm för diverse utbildningar. Ena gången skedde resan i en försvarsskyltad Ford Mondeo och var inte detta en upplevelse! Kanske inget speciellt i och för sig, men vilken känsla det var att sedan sätta sig i Alfan den kvickfotade. =) Min ögonsten reagerar så mycket fortare på alla kommandon. Jag har kommit fram till att jag gillar att köra andra bilar, då riskerar man inte att bli hemmablind.

Resan i Mondeon medförde dock tyvärr att världen förlorade en vacker, reslig räv. Du-dunk och han fanns inte mer... RIP.

Billy Corgan ges ynnesten att avsluta detta inlägg.

For the first time
I'm telling you how much I need and bleed for
Your every move and waking sound
In my time
I'll wrap my wire around your heart and your mind
You're mine forever now
Who wouldn't be the one you love
Who wouldn't stand inside your love
Protected and the lover of
A pure soul and beautiful you

Jag ska ta och sätta på den låten, sedan är det sängdags. Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: eBbA

Kul att du var med i dag! Hoppas ni hittade en riktigt fin gran=)
Ni kan väl höra av er om ni ska på O helga natt imorrn (idag?)...
Stor kram

2007-12-09 @ 00:55:52
URL: http://ebbaluna.blogg.se
Postat av: Zoe Saldana

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2010-09-15 @ 11:07:47
URL: http://www.zoe-saldana.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0