Surprise!

Igår kom älsklingen hit och hälsade på! Vad glad jag blev!

Jag gillar faktiskt den här distansgrejen - det blir så roligt och speciellt när man träffas. Nu är det bara två "återseenden" kvar innan jag är i Örebro för hösten. Dem ska jag njuta av. (Det längsta vi har varit ifrån varandra är en och en halv vecka, ingen tid att tala om egentligen, men det hinner ändå byggas upp en härlig förväntan till nästa gång vi ska ses.)

Flera har sagt att det varken går att läsa eller skriva kommentarer här på bloggen. Tråkigt. Och lustigt, eftersom det bara är för vissa det strular.


Kommentarer
Postat av: Helena

För mig går det bara att skriva kommentarer om jag felklickar på kommentarer och trycker på öppna i nytt fönster. För det vidare till dem som har försökt! :)

2007-08-06 @ 14:07:24
URL: http://Bolinas.blogg.se
Postat av: Malin

Jaha, ok! Ska hälsa att de ska prova det!

2007-08-08 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0