Nya upplevelser!

Tisdag-onsdag var jag med älsklingen ut till vackra Segersjö Herrgård. I helgen är det dags för fälttävlan därute och vi hjälpte till vid förberedelserna. Mycket bärande, städande och planterande blev det för min del. Jag märkte att jag inte är van vid kroppsarbete kan jag säga...

Fartförälskad hann jag bli därute! Det blir man med gasen i botten på en fyrhjuling längs långa raka grusvägar, upplysningsvis.

Över natten sov vi i ett av de gammaldags inredda sovrummen i herrgården, jag kände mig som en prinsessa! Jag önskar bara att ingen berättat nåt om hur det spökar i huset - det var lite läskigt att gå på toa mitt i natten.

Vi ska dit i helgen igen och hjälpa till. Jag ska bland annat vara hinderdomare! Ska bli kul att se snygga hästar in action. Hoppas det inte händer en olycka vid mitt hinder bara. Eller överhuvudtaget förstås.

Just nu sitter jag dock i Örebro i en pöl av självömkan. Varning för intima detaljer. Har fått en spiral insatt idag. Just det var inte så farligt men nu efteråt är min livmoder rätt så skapligt tjurig på att ha fått en objuden gäst.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt! Hästtävlingar igen! Det var inte igår det... Vill jag oxå...

2007-08-24 @ 09:49:18
URL: http://Bolinas.blogg.se
Postat av: Abdirahmanemma

Nice site, cool background. toni.

2010-11-16 @ 20:15:36
URL: http://abdirahmanemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0