Köprus och läsrus.

Jag var på IKEA i måndags, fullutrustad med kärra och bärare. Och plånbok. Det blev sängram, byrå, skrivbord och hurts. Jag älskarälskarälskar att spendera pengar på IKEA. Och att komma hem med grejerna. Och att montera dem. Idag är det dags för byrån att se dagens ljus. Skrivbordet och hurtsen står redan på plats och kråmar sig, efter minimalt med svordomar.

Såg ni förresten att Jonas Hassen Khemiri skrev en kärleksnovell i Aftonbladet Söndag förra veckan? Om inte är det synd, nu är det ju försent. Komisk, träffande och helt klichéfri var den. Han är min idol.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag ska till IKEA på fredag o handla till dagis. En hel A4 sida med grejor! Kul, kul!
Får jag gissa? Är det till eran gmensamma lägenhet ni har handlat?? :)

2007-08-08 @ 16:17:10
URL: http://bolinas.blogg.se
Postat av: Malin

Hehe, så skoj! Hoppas vi stöter på varandra, ska dit idag igen faktiskt.
Jo, visst är det så. :) Nu är hela stället färdiginrett, bara de tomma väggarna kvar!

2007-08-10 @ 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0