Förkyld.

Idag fick jag äntligen tag på min handledare i Eskilstuna. Hoppas bara att det inte är försent att anmäla praktiken, det skulle ta en vecka att få universitetets godkännande och terminen börjar ju på måndag. För säkerhets skull var jag och registrerade mig på Företagsekonomin idag.

Det blev lite pirrigt att prata med chefen, tydligen ska jag få upphandla en traktor för en och en halv miljon som eget projekt. Han tyckte att jag skulle få en upphandling jag hinner både påbörja och avsluta under min tid där. Utöver det ska jag nog rycka in lite här och var i andra upphandlingar. Komma igång direkt skulle jag i alla fall få göra.

För övrigt sade jag upp ettan idag. Det är två månaders uppsägningstid men förhoppningsvis vill nästa hyresgäst flytta in tidigare. Jag hann med att rensa lite också, utifall att en bekanting ska låna den tills hon får tillgång till sin nya lägenhet. Jag kom in i ett stim, det var rätt roligt. Fyra stora kassar blev det att slänga, plus en ikea-kasse med papper. Jag ska nog fortsätta imorgon.

Praktiskt att bror min flyttar nu också, han och Jessica ska försöka hinna med att komma hit och plocka åt sig lite grejer. En massa kökssaker och sånt behöver jag nog bli av med. Säg till om ni vill ha bokhyllor!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, jag kan kommentera igen!!
Det kommer gå asbra med upphandligen av traktorn. Se till att du får ta och provköra de olika kandidaterna med, det är kul det. ;)
//d

2007-08-31 @ 11:00:03
URL: http://djs.blogg.se
Postat av: Malin

Vad bra!! Fick du nåt tips av Niklaz eller? Dela med dig i så fall!
Hehe, will do.

2007-09-01 @ 14:47:59
Postat av: Daniel

Tipset jag fick var så low-tech det bara kan bli. När fönstret "klipps" av är det bara att minimera det, sen går det att scrolla ner och lämna kommentarer. Har inte en aning om varför det är så men det verkar funka! =)

2007-09-01 @ 15:16:41
URL: http://djs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0