Modeblogg?

Det var en riktigt trevlig dag igår trots krasslighet. Det blev oplanerad shopping i Norrköping och jag köpte faktiskt en del! Bland annat en klänning (jag som nästan gett upp, jag brukar ju aldrig ha klänning och hade inte riktigt kommit fram till vilken stil som skulle passa mig) och ett par vardagsfestliga skor (vardags för att de är platta, festliga för att de är blanksvart-guldiga, perfekta till klänningen). Trevligt var också att min bror bjöd på lyxig lunch!

Framåt middagstid kom tjocka släkten som man inte sett på ett bra tag, synd bara att förkylningströttheten slog till. Jag är som en hel karl när jag är sjuk - ynklig. ;-) Hoppas det blir bättre till Festivalborg.

Dagens bonus: jag får åka med Magnus tillbaka till Örebro och slipper bussa! Jag har haft en hel del sådan tur denna termin, mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0