ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Wild boys-gänget har fyllt i den, och även om jag inte platsar där stjäl jag listan och fyller i den jag med.

A is for age: 23.
B is for booze of choice: Nån god drink.
C is for career: Upphandlare är man. Snart i alla fall. Fingers crossed.
D is for your dad's name: Mats.
E is for essential items to bring to a party: Jag går väl aldrig på fester?
F is for favourite song at the moment: Radiohead - Planet Telex sitter stadigt för tillfället.
G is for favourite game: Spelar inte spel. Men jag är gärna poker dealer (om än en usel sådan).
H is for home town: Finspång.
I is for instruments you play: Inget...
J is for jam or jelly you like: Varm hjortonsylt till vaniljglass! Och jorgubbsmarmelad är gott (eftersom jag inte tål det...).
K is for kids: Vet inte riktigt. Antagligen. Inget grupptryck är så starkt som det svenssonska.
L is for living arrangements: Studentetta.
M is for mother's name: Christina.
N is for name of your crush: Inge heter han. Han är gift med Inga men jag gillar honom ändå. *pappahumor*

O is for overnight hospital stays: Jag har varit rätt frisk jag.
P is for phobias: Mjölkvått papper. *ryser*
Q is for quotes you like: "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Terry Pratchett.  
R is for relationship that lasted the longest: Ett par månader. Och det är faktiskt imponerande, det kan de som känner mig väl intyga.
S is for sartorial style: Rätt vanlig jeanstjej tror jag. Jag tänkte skriva "inget gulligt" innan jag kom att tänka på min rosa kofta och så diverse regnbågar.
T is for time you wake up: 06.30-09.00.
U is for underwear: Ofin fråga, jag kan ju inte svara boxers som alla andra. Helst inte vitt. Inget puttinuttigt.
V is for vegetables you love: Alla.
W is for weekend plans: Ska till Finspång och fira brodern som blir 21 nästa vecka.
X is for x-rays you've had: Bara tänderna.

Y is for yummy food you make: Citroncouscousröran med kyckling brukar bli god.
Z is for zodiac sign: Stenbocken.


Det här var väl spenderad tid tycker jag. Det finns inget som går upp emot att sitta framför datorn och skriva lite, eller hur klassisar?  ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Den där kyckling rätten med Citroncouscousröra vill jag gärna bli bjuden på någon gång =). puss och kram.

2007-04-26 @ 23:20:11
Postat av: Helena

Nu har tom jag hittat hit till din blogg. Blivit väldigt lite tid vid datorn nu när ryggen har krånglat. Men nu är jag här iaf! :) Skrev en till liten kommentar vid tunghistorien... :)

2007-04-27 @ 08:40:38
Postat av: Malin

Sofi - såklart du ska få smaka den, jag kirrar den när jag kommer till Lund!!

Helena - känner du dig nåt bättre? Jag ringer dig nån dag. Apropå tungan så börjar den bli lite rörligare nu igen... :-)

2007-04-27 @ 10:23:44
Postat av: Noadiana

Great site. Keep doing.

2009-05-08 @ 11:16:31
URL: http://noadiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0